Alla inlägg den 5 november 2009

Av Maria Gustafsson - 5 november 2009 16:45

Jag har köpt mej en ny bil. Så himla nöjd med den! Det är en Volvo 855 T5 -96a.

Suuuperkul att köra, och den är jättepigg! Hihi=) Liiiiite bättre än min förra SKRÄPBIL!

En ful gammal solblekt röd 745 a! Obestämd


 

"Carpe Diem" Var ju tvungen att sätta min fina dekor på framrutan=)

 

Hör uppe i skogen döper vi alla våra bilar! Fråga mej inte vrf!? Haha...

Och namnet på min pärla vart juh såklart weffen=) Ojojoj.... haha=)

   

Fin va? Kul att han är så himla fräsch för sin ålder! Märks verkligen inte att han är

en 96 a!

  


  

Bläää här är min gamla bil! Tror att jag körde den MAX 5 ggr!! Haha, så himla tråkig & ful^^

Lånade min älskade Pricks merca ist när jag skulle ut o åka=)

Ovido - Quiz & Flashcards