Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Maria Gustafsson - 18 oktober 2009 14:54

Det vart ju självklart tårta & presenter!

 

    

Muuuuummssss!!!!

 

    

Fin Va?? HahaSkäms

 

Till mejj??? Åhh... vad kul...vad är det för nå? Skäms

   

Åhh kolla vad jag fick Java!!!

   

Det är mitt! WooaaKyss Visst matchar vi varandra bra?!

   

Men hörru!! De e faktiskt mitt!! BARA mitt!!! Java: Men ja vill bara kolla lite... den här luktar så himla gott!

Vad är det för nå Alma?? MEN!! Sluta göra fula miner! Jag blir inte rädd för dej!

  

Ok...men bara kolla!! Ok?? Jag gör faktiskt inte fula miner jag tänkte bara..hmmm..emm.. att

du skulle kolla om jag hade nåt mellan tänderna!Tyst

  

Ojojojooooj de här va skojj!! Men vad är det som luktar så gott??!

  

Åhhh!! Ben!! Grisöron!! Frolic!! Oj vad va det här?? ROSTBIFF!!!! Detta måste vara min lyckodag!!

  

Ok då Java, vi kan väll dela då...! Bara för att vi är bästisar!Skrattande



Ovido - Quiz & Flashcards